zondag 11 juni 2017

Happy Birthday

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik een tijdje terug al maakte .
Ik heb daarvoor de laars gebruikt van Dutch Doobadoo en een magnolia stempel deze heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Het dp papier is van Noor ,verder nog een kantje aan de laars gemaakt afgewerkt met bloemetjes en vlinders.




Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Paradise of Magnolia #56 Anything goes
All About Magnolia # 24 Anything goes
Marvelous Magnolia #122 Anything goes
LHOSM #147  A speciale date
The Crazy Challenge # 250 Use Flowers

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Mooie vrolijke laars!
    Schattige magnolia.Mooi ingekleurd.
    Fijne Zondag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Marja !
    Lief afdrukje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart heb je gemaakt met de laars, het is een heel leuk model!
    bedankt voor je superleuke kaart die bij de verjaardagspost zat, ben er heel blij mee.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met Tilda op de laars.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave laars en Tilda is mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, weer zo'n mooie kaart! Leuk model ook.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een plaatje Marja. Ik vind die laars een leuk model maar soms best lastig te decoreren. Dat is jou weer prima gelukt en die lieve Tilda die aan het tuinieren is past er heel leuk bij. Je hebt haar ook weer heel mooi van kleur voorzien, lekker frisse kleuren ook. Ik geniet hiervan :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fabulous card! i love the design! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk model en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, vrolijke zomerse laars.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan! Ik hoop dat we de komende tijd geen laarzen nodig zijn. Alleen om te freubelen ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt,Marja.Lieve Magnolia en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk dit modelletje, je hebt de laars mooi aangekleed! Gezellig dat je meedoet bij The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen