donderdag 1 juni 2017

Happy Holidays

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart. Heb hiervoor een stempel van de paper nest dolls voor gebruikt ,ingekleurd met de copics. Zag deze stempel laatst toen ik aan het shoppen was bij De Egel nog net voordat ik na mijn winkelmandje ging dus die er nog maar vlug in laten vallen ... Heb hier ook de nieuwe randmal en papier van Noor en een nieuwe mal van Crea Lies bij gebruikt. Dus eigenlijk heb ik alles wat ik gekocht heb gebruikt op dit kaartje.....nou ja bijna alles hihi.

Ik zie jullie kaarten wel allemaal maar het reageren is wat minder we hebben nog vakantie .



Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
52WTC # Week 22
Holly and Ivy Christmas Challenge #7 Anything goes
Fab'n'Funky #353 Christmas
Crimbo Crackers #133 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met leuke stempel.
    Ik herken het vullen van het winkelmandje 😊.
    Past allemaal heel goed bij elkaar.
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kerstaart Marja, leuke digi, mooi gekleurd, mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Marja. Mooi digi en leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Marja. Leuke digi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kerstkaartje Marja...dat stempeltje heb ik ook nog liggen...toch maar eens gaan gebruiken...leuke stansen heb je gebruikt...geniet nog van je vakantie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kerstkaart in warme kleuren, ik vind het stempeltje schattig.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Marja!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gedaan!
    Fijne vakantie nog.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke digi!! Geniet van je vakantie
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk hé als er zomaar van alles moois in je mandje 'valt'... Heel mooie kaart!
    fijne avond
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stempel heb je gebruikt !!!!
    Fijne vakantie !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb een aantal kaartjes gemist volgens mij, je gaat zo hard. Ook deze is weer zo leuk. Jij schiet op met je kerstkaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een grappig kaartje en prachtig ingekleurd. Mooie dingetjes heb je allemaal gekocht. Leuk om daar mee aan de slag te gaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart,Marja.Mooie stempel en heel mooi gekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk dit kerstkaartje Marja, at heb j dat schattige stempeltje weer mooi ingekleurd...
    Geniet nog maar heerlijk van je vakantie

    leuk dat je meedoet met de challenge

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje, er is zoveel op te zien!
    grtz. Colien
    DTlid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, Marja! En lekker dat je al je nieuwe spulletjes hebt gebruikt :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart, lekker met al je nieuwe spulletjes aan de slag. Je babykaartje is geweldig, ik hou van de stoere look en het konijntje is prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A wonderful card, lots of colour and interest. An amazing image, I love her. Thanks for joining us at The Holly and the Ivy Christmas Challenge, Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card....sweet image....Thank you for joining us @ Fab n Funky this week....Joolsx

    BeantwoordenVerwijderen