woensdag 19 juli 2017

Kerstkaart op woensdag

Hoi allemaal,

Deze week een keertje op woensdag mijn kerstkaart....morgen kom ik met een kaart voor de nieuwe challenge bij De Egel. Frank heeft morgen een dagje vrij dus wil dan niet hele tijd achter de laptop zitten ,dus dan vandaag de kerstkaart maar plaatsen.
Heb er deze keer het label van dutch doobadoo weer is voor gebruikt. Stempel is van Whimsy Stamps ( Holly) deze heb ik ingekleurd met mijn copics verder is het weer een lekkere volle  kaart geworden met veel mallen erop verwerkt....vind ik altijd leuk om te doen schuiven met mijn mallen net zo lang tot het na mijn zin is.



Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Whimsy stamps challenge #97 Anything goes option Holiday
Scr@p-Cards Challenge #98 Iets met vleugels
Christmas card challenge #17 Anything goes
Sweet Stampin # Christmas in july
digidesign challenge # Christmas in july
Christmas at sweet stampin # Anything goes
Deep Ocean Challenge #159 Christmas in july
The Holly and Ivy Christmas Challenge #10 Anything goes
Merry Monday Christmas Challenge # Christmas in july
A Snowflake promise#42 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, groot gelijk dat je morgen mee wil genieten van de vrije dag van je man, is wel zo gezellig toch. Ik zit met aandacht naar het mooi ingekleurde plaatje te kijken, supermooi gedaan. Ook de aankleding is weer helemaal àf vind ik, alles klopt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart marja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtgie akart Marja. Weer super de sup mooi gemaakt. IK snap het ... als je man vrij is ,is het ook niet gezellig. IK plaats morgen vroeg mijn kerstkaart want wij willen ook fietsen en helaas wat minder blogbezoeken. Ik zie wel. Geen must... Dat willen we natuurlijk altijd wel... Maar genieten met je man is ook erg belangrijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marja is jou tagkaartje
    en wat is je digi zo mooi ingekleurd
    dank je wel voor je mooie inzending op scrap-cards fijne dag lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the colour combination and all the layers! Thank you for sharing your gorgeous card in our challenge at Whimsy Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    Je kaartje is weer super.. Je hebt mooie stansen gebruikt.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kerstkaart laat je aan ons zien, ook al is het nog geen donderdag!! Hij is geweldig! Mooi heb je het afdrukje ingekleurd.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje weer Marja....lekker vol (zoals je zelf al zegt) en mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje! Mooi gekleurd en genoeg te zien. Ik heb zoals je wel gezien hebt, de challenge gecombineerd met de donderdag...
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend ingekleurde digi weer, ik vind het zo knap als je zo kan kleuren. En je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    lieve groetejs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja
    Het is weer een prachtige kaart met heel veel mooie details erop en dat lieve dametje heb je supermooi ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marja,
    Prachtige kerstkaart ! Leuk stempel mooi ingekleurd een super mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart, ik vind hem geweldig, en leuk dat je meedoet met onze challenge van Whimsy Stamps challenge blog.
    Groetjes Astrid CDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card! You make such wonderful cards with all your layers and dies!!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart!
    Ik hou wel van deze kleuren.
    Stempel is mooi ingekleurd.
    Ja, Marja je man wil ook aandacht ;)ik herken dat, hihihi!
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is beautiful and fabulous colouring. Thanks for joining us at Sweet Stampin'. Hope to see you again soon. Cara DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So truly pretty! Thank you so much for sharing at The Holly & The Ivy. Please come back again. Jackie DT member.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very Pretty - thanks so much for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A very sweet card. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'! Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Back again! Thank you so much for sharing at Whimsy. Please do come back again! Jackie DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our WHIMSY STAMPS challenge blog so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is sooooo gorgeous!! The colors you chose, your fabulous coloring and all those wonderful dies you used = an absolutely stunning card! Thanks for playing with Di's Digi Stamps. (Sorry I'm late in commenting, I was on vacation!)

    BeantwoordenVerwijderen