donderdag 14 september 2017

Kerstgroetjes.

Hoi allemaal,

Wat een leuke reacties heb ik gehad op mijn vorige kaart,leuk om te lezen was ook leuk om te doen voor een keer heb er nog twee af maar die laat ik jullie nog wel een andere keer zien. Maar vandaag heb ik weer een kerstkaart zoals jullie van me gewend zijn. Ik heb voor deze kaart de sketch van dutch doobadoo gebruikt. De digi die ik gebruikt heb is van LOTV deze heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52 WTC # Week 37
Christmas sweet stampin # Anything goes
A Snowflake promise #44 Anything goes
Christmascard challenge #21 Anything goes
The Holly and Ivy Christmas Challenge #14 Anything goes
Little Miss Muffet Challenge #171 Anything goes
Crafty Friends Challenge #66 Use dies and/punches
Allsorts challenge #432 Use at least two dp's
Crafting with friends # 50 Anything goes
Crafting from the heart #174 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.


27 opmerkingen:

  1. super leuke kerstkaart!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooi kerstkaartje Marja...wat een mooie vorm is dat van DDBD
    en je heb die ook heel mooi opgemaakt met prachtige accentjes
    ook het mooi ingekleurde stempeltje is TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een allerliefst tafereeltje op dit mooie sfeervolle drieluik Marja. Wat leuk dat mensen die dit ontvangen zo mooi weg kunnen zetten. Hier blijf je toch naar kijken?
    Je vroeg of mijn potloden lekker kleurden? Ik vind ze superfijn en ze hebben een lekker stevige punt, ideaal voor de fijne dingetjes te kleuren ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow......prachtige kaart Marja!
    Leuk met het ribbelkarton!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a very pretty shaped card and lovely seasonal creation, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend lieve kaart Marja en bedankt voor het meedoen bij LMMS.
    Groetjes uit een bijna wit Davos!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart, Marja. Leuk model!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige 3-luikkaart!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Marja!Ik zie dat je dezelfde sketch als mij gebruikt hebt!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Marja. En wat een leuk afdrukje. Het is een geweldig leuk gemaakt drieluik. Ik had je vorige creatie even gemist inderdaad wat Andes wel erg leuk.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt weer een supermooie kaart Marja.
    Alles klopt weer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi winters tafereeltje Marja.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een prachtige kaart a la Marja, mooi model en een lieve digi die je prachtig hebt ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooi drieluik heb je gemaakt Marja,
    ik vind de digi die je gebruikt, heel mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi weer gemaakt Marja. dit ligt jou heel erg goed, merk ik elke keer. Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Enig is je kerscreatie Marja, mooi gekleurd, wat een leuke afdruk.
    Mooi van kleur ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En deze is ook al zo mooi. Een hele warme, lieve kaart!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart! Zo mooi dit model en dan ook nog zo'n schattig kersttafereeltje, knap gedaan hoor.
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous!
    Thanks for joining us at Christmas Card Challenges and good luck!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt weer een Marja kaartje haha. Weer zo'n leuke digi die je hebt gebruikt! Een schattig tafereeltje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Awe this is stunning, what a great card! Thanks for sharing with us at the Holly & Ivy Challenge. Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love it! The texture is very cool. Thank you for linking up with us at Christmas Card Challenges! Karen, DT

    BeantwoordenVerwijderen